Conditii de transport

Metoda de livrare
1. Colectare de la sediul nostru - fara costuri aditionale de transport.
2. Expedierea comenzii de catre firma de curierat
3. Expedierea marfurilor de catre personalul firmei noastre (in anumite situatii)

 
Tarife pentru livrare cu curier rapid catre client:
1. Colet mic cu plata la descărcare = 20 Lei - CEL MAI FRECVENT
2. Colet mare cu plata la descarcare 30-80 Lei (bio seminee, usi de focar, burlane, seminee electrice)

FOCARE SEMINEE PE LEMNE  = GRATUIT
SEMINEE CENTRALA                  GRATUIT
SOBE PE LEMNE                           GRATUIT
COSURI DE FUM                           GRATUIT
STICLA DE SEMINEU     = GRATUIT INDIFERENT DE CANTITATE

 
ACESTE TARIFE NU SE APLICA IN CAZUL PROMOTIILOR SPECIALE CARE INDICA "TRANSPORT GRATUIT".
 
IN CAZUL RETURULUI, COSTURILE DE TRANSPORT SUNT SUPORTATE DE CATRE CLIENT.

 
Costurile de mai sus se aplică numai la transporturile efectuate pe teritoriul Romanesc.
Toate produsele sunt asigurate pe parcursul transportului, pana la livrare.
In cazul in care un focar ajunge cu sticla sparta garantam inlocuirea acesteia in 48h GRATUIT !
Marfa grea (focare, termofocare, sobe, etc.) se transporta doar pana in fata imobilului, la casa sau la bloc, nu si in interior.
Dupa achitare (daca este cazul), la receptionarea produselor cumparatorul are obligatia de a verifica corectitudinea acestora, din punct de vedere al calitatii si al cantitatii, precum si de a reclama eventualele probleme in aceeasi zi.
 
 
Depozite se pot face in contul nostru bancar doar pe baza unei facturi fiscale sau de avans:
Raiffeisen: RO61 RZBR 0000 0600 0882 6101
Toate produsele comandate vor fi insotite de factura fiscala! Factura fiscala se gaseste sub actele de livrare ale curierului.
 
 
Politica de retur
 

Pentru orice nelamurire sau neintelegere, va invitam in primul rand sa ne contactati la nr  0760.665.398 sau prin e-mail: contact@pefoc.ro.

 Temeiul legal

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului.


Cum se face returnarea produselor?

Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.

Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
 

Conditii de returnare

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.

In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Pefoc isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.

Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client cu alte culori, alte dimensiuni, alte marimi si alte configuratii fata de produsele de serie, nu pot face obiectul returului.

Produsele modificate dupa anumiti parametri conform cerintelor clientului nu pot fi returnate (sticla termorezistenta, usi semineu, bioseminee, placi de silicat etc.)

Pefoc nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Pefoc isi rezerva dreptul de  a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.

 

Adresa de returnare a produselor


Destinatar: Pefoc.ro S.R.L. Calea Surii Mici nr 68, Sibiu, jud. Sibiu, Romania.
 

Cine plateste transportul de retur?

Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre Pefoc apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. Pefoc nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea Pefoc.ro S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul  de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.  
 

Returnarea contravalorii produselor

In cazul in care conditiile de retur sunt indeplinite, Pefoc returneaza exclusiv contravaloarea produselor, nu si a transportului acestora catre client. 

Returnarea contravalorii produselor acceptate de Pefoc ca retur se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
Pefoc va returna banii achitati de cumparator prin virament bancar: din contul Pefoc in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);

  •  

Mentionam ca Pefoc.ro S.R.L. comercializeaza produsele, in conditiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul Romaniei.